Regn o rusk

Regn o åter regn. Fullkomligt älskar detta väder ! Eller inte. Man får ju tupp-juck snart. Gaahh !

Har idag jobbat första dagen på schemat. Vet vad man har att göra i sommar. Nädå, det blir bra. Vi är ett riktigt skönt gäng :)

Ännu en helg är gjord. Fredags fick jag finfrämmande från västra. Mat, skvaller o fotboll. Den som vi inte behöver nämna ngt mer om.. Lördag for jag till åsarna. Promenad med Evelina medans de andra la golv. Blev kvar även igår o kom hem idag. Mys !

Ledig två dagar nu. Då ska jag umgås med fina vänner. Min efterlängtade Linn ska jag träffa imorn. Sen ska jag träffa Jenny o smukas med lilla Moa :)
Snart midsommar oxå. YEEEES !

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0