Bra helg

Jag har haft en bra helg med alla fina vänner.
I fredags var jag o Erica in till stan för att kika på alla lyckliga studenter. Tänk om man kunde spola tillbaka tiden några år, för det är de absolut roligaste jag varit med om hittills i mitt liv. Efter en bra dag i stan fortsatte vi hemåt där det skulle bli 25-års kalas för Jocke. Åh herregud, kalas blev det :) skoj !

Lördag. In till stan igen, för att den här gången fira Carro till hennes ekonom-examen. Trevlig kväll med tjejerna. Åt god mat, Pratade gamla minnen o skrattade som dårar ! Fler såna kvällar älskade ni :) På vägen hem stannade jag i åsarna o for hem därifrån idag !

En riktigt bra helg med andra ord :)

Imorn blir det jobb, så nu är det läggdax !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0