Livet i en kappsäck

Mitt liv i en kappsäck. Så känns det ! Flyttat hem från Vemdalen idag, det riktigt skär i hjärtat :(
Sagt hejdå till Linn på jobbet, tårar kom vill jag lova ! Minst två månader innan vi ses igen, två väldigt lååånga månder känns det som.. Älskade vän, ta hand om er i staterna !

Väldigt upptagen tjej för tillfället. Men har endast 6 arbets-dagar kvar på denna säsong. LÄNGTAR !!
Nästa helg är det avslutning på Björnriket, på måndag far vi till Sälen med jobbet på personalavslutning (kan sluta hur som helst), tisdag far vi hem från Sälen o jag far raka vägen mot Hudik. Onsdag far vi till Arlanda o Torsdag flyger vi till Egypten. Sol, värme, goda drinkar o semester. Underbart ! Kommer hem fredag på forum. kan inte bli bättre :)

Sista Maj flyttar jag igen. Så jag får bo i min kappsäck o ha grejer i halva Härjedalen ett litet tag till :)

Over and Out !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0