Herrejösses

Herrejösses vad veckorna flyger fram. Redan tisdag ?! Jobb hela veckan i Vemdalen, förutom torsdag då jag förflyttar mig på rymden för en dag. Men som jag trivs i vemdalen. Den här veckan har vi dream-team på fritids. Jag, Erica o Mari. Kan inte bli bättre :) Dunderförkyld oxå, men den börjar släppa nu. Hoppas jag ! Lördag blev det stugan på dagen. Underbart väder ! Kvällen drog jag till viken till grabbarna-grus för att ta en öl ! Blev senare husky . Hem med folk till Henka o Niperza till hede, sedan drog jag tillbaka till viken. Klockan blev tusan 5 innan alla hade dragit hem o det blev läggdags. Söndag-morgon, vaknade av att en viss H hade ställt klockan på pling. Phu ! Drog hem till hede mitt på dagen o de andra for o slog några bollar på IP ! Jag har det bra idag, det är en vanlig dag o jag har det bra ! Nä, mot Vemdalen för en myskväll med bästa Ersca !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0