Ooppsss

Halelujah.. Blev AS 1000 ändå, lite sådär oplanerat. Åkte hem till Schwartz på morgonkvisten o började där tillsammans med Niclas, Nille, Lnkan o Danne-tarzan. Bussresan dit gick fint. Väl framme, vädret var kanooon o sällskapet gick inte att klaga på. En riktig kanon-dag. Hemresan blev lite annat. Vi styrde kosan mot Hede, utan mitt sällskap från Hede.. Fylle- trattar! Fast vem var inte det ?! :) Aja, tur dom tog sig hem på annat sätt :)

Trött som ett as idag. Var på crossbanan o kikade lite när grabbarna körde, träffade även kära Maria ! Har hunnit med grillkväll på skalet med all personal. Trevligt värre ! :) Själv körde man, så det blev lugna puckar !


Inget planerat imorn, sjukhuset på tisdag. Packa på Onsdag, sen blir det forum för hela slanten ihelgen. Gaaaahhh ! :)

Bestämt mig nu, det blir Norge i sommar. Frågan är bara vilket jobb o på vilket ställe jag ska bosätta mig i sommar ? Aja, det blir bra hur som helst.

Never felt like, felt like this before :)


Brorsan o farsan har det inte lätt nu, undra hur dom ska fortsätta ta detta ? Mig ska dom inte sätta stopp för, jag kör om jag vill ! Haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0