Ännu ett forum

Vi har avverkat ännu ett forum. Det sjukaste någonsin kanske ? ! Vi hade en grym helg tillsammans, underbart ! Hände även en del tragiska saker. Å tror vi alla fick lite smått panik när vi fick höra att det var vårt lägenhets-hus som brann. Som tur, var det huset bredvid. Har aldrig sett någon sådan brand ! Shit . Men som alltid, det som hände på forum-skalet, stannar där ! ;)

Sanna det här är livet, du borde prova
Ericas show - Var ärt boxen ?

Alla galningar man spenderat helgen med, ni är guldvärda !

Helgen var slut, jag drog till sjukhuset direkt på måndagmorgon, sedan vidare till Norge där jag nu spenderat min första vecka av sommarens jobb. Grabbarna tar väl hand om mig, och än så länge trivs vi allihop :) For hem dirket efter jobbet igår o idag är jag glad att vi lever. Niclas, vilken jäkla dåre ! Men så är det när man har bråttom till fotbollsmatch.. Till veckan blir det iaf kvälljobb, skönt !


Pratade ett kärt samtal med bästa Linn igårkväll. 29 maj, drar vi troligtvis till Rhodos. Kommer bli grymt !

Nä, åter till allt pysslande här hemma. Tapeterna o måleriet är klart, det mesta är på plats. Bara lite småfix kvar :)


I just wanna make you sweat !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0