Varje gång är som den första gång vi sågs

Hoa hoa, ny vecka. Ny sportlovsvecka, ännu mer turister. Men jag gillart. Äntligen full rulle !

Lugn o skön helg, underbart ! Det var verkligen behövligt.

Måndagsklubb eller inte ? Måndagsklubb eller inte ?

Imorn fyller vår sambo år, så då blir det tårta efter jobbet. Ledig onsdag o då blir det läkaren igen. Ta massa prover o jag hoppas dom hittar felet nu ! Gluten kan det ryktas om, jag kommer svälta ihjäl ! Så det kan vara ett problem, men huvudvärken, tröttheten o alla andra galenskaper då ? Men massa stick i armarna o tömma mig på blod, så ska dom nog hitta vad som är galet. Jag står inte ut längre !
På Kvällen styr vi kosan mot Sveg för skotertävling. Kvällstävling, kan bli riktigt roligt ! :)

Fredag, middag med systrarna Svensson på hotellet. Även utgång, maybe ! Lördag - ledig o då hoppas jag på underbart väder, isf blir det skidor på skalet eller skoter i Stockåa !


Lyssnar på så mycket bättre o galna minnen uppkommer. Fan för-säsongen var GRYM iår ! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0