Lugna puckar

Sliten tjej ? Jodå, det kan man lugnt säga !

Torsdags hade vi Skistar middag o fest. Åh herrejäklar, den slutade inte alls som planerat. Jag o Linn drog på en dunderfylla. Men satan så kul vi hade :) Mycket folk ute o kvällen var perfekt ! Kan även konstatera att så mycket snö som kom torsdag-natt har jag aldrig sett i hela mitt liv. Sjukt mycket och dvs rejält kaos !

Lördag - Jobb, sedan en jäkla after-ski- Grymt ! Kvällen fortsatte även den på skalet. Rydell & Quick leverade som vanligt ! Awesome. Men kan nu intyga att nu blir det fan i mig lugnt ett bra tag. Fest varje helg, jobb nästan varje dag iaf varenda helg o liiiite sömn. Det känns nu !

Jobb i söndags. Phu ! Brorsan hade även tävling i Lima, villket resulterade i en tredje plast. BRA ! Balder körde in sig som tvåa i sin klass o Marcus vann PRO stock. Underbart kört grabbar !

Sportloven har börjat o det märks. Den här veckan kryllar det av danskar på jobbet o det är nog bland de värsta jag vet. Tacka vet jag engelska !

Nä dags för lite The, sedan spårlöst o sedan sängen.

Det händer mycket nu, and I like it ! :)


Förtjust !

Kommentarer
Postat av: ersca

vem är du förtjust i då vera ?? ;)

2011-02-16 @ 21:35:08
Postat av: Anonym

You know ! But there´s too many now, I don´t know who I chould take ;) HAHA !

2011-02-21 @ 20:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0