Student-skii week

Student-skii week har dragit igång o det invigdes med ett jäkla kalas i söndags. Jag o Kajsa drog först upp på after skii. Å sedan, lite fööör laddadde tjejer samlades hemma hos Erica, innan vi fick skjuts upp på skalet. Väl där inne var det mycket folk, dansade så svetten sprutade o drack några glas för mycket av det goda ! Kajsa, Erica, Emma, Johanna o Ninni, tack för en grym kväll ! :) På lördag kör vi igen. Middag o singstar, ska även hinnas med då. Jag längtar !

Gårdagen blev man säng-liggandes hela dagen. Kl fyra klev jag upp, i med lite mat. Sedan upp på skalet för personal-möte o fika. Lite surr om söndagens bravader med Kristina hanns också med, likaså idag på jobbet !
Å nu väntas åtta dagars jobb i streck innan man är ledig en dag igen.


Lever i en enda spänning just nu o jag gillart ! Wihoooo


Kommentarer
Postat av: Manamonolouge

Nice site, keep up the good work!

2011-01-17 @ 11:32:52
URL: http://manamonolouge.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0