Life is hard

Life is hard. Lite sömn, mycket jobb o fest på det. Det är tufft, but I like it . Imorn är jag äntligen ledig, sen går jag på ett monster schema igen ! Känns dock som om jag håller på att bli sjuk, vilket jag verkligen inte har tid med just nu . .

Middag o dans i Viken igår med brudarna. Väldigt trevligt, så det tackar jag för :) Inte lika roligt på jobbet idag, men det är smällar man får ta !


Om två veckor kommer mina troll från Göteborg upp o jag längtar. Äntligen ska jag få smukas o umgås med dom. Då blir det lugna bullar o massa mys. Sedan är det ju skotertävling i viken, har lyckas få den turen att vara ledig då. Wonderbar ! :)

Nä, dags för en annan del av köping. Tobbe ska få underhålla resten av min kväll, innan jag går på dejt med John Blund !


Man undrar egentligen hur det står still ? ! Ska man skratta eller gråta ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0