Torsdag

Augusti är här o nu känns det tusan som hösten närmar sig med stormsteg. Vi har några veckor kvar, sen är det ta mig tusan höst !

Jobbet går, men jag är fruktansvärt less. Har inte varit såhär less på länge. Helst av allt vill jag inte sätta min fot där igen. Men pengar måste man ha, så det är väl bara att stå ut. Har endast 6 arbets-dagar kvar. Sen ska jag njuta av ledighet o hoppas tiden går fort, så allt drar igång på skalet igen :)

De två kommande helgerna är redan uppbokad :

Lördag blir det nog kräftskiva hos käääära Kristina i Vemdalen. Men jag skippar nog kräftorna, men sällskapet ska jag inte säga nej till :)

Nästa helg: Jobb/Country

Helgen efter det: Stockholm !!




Nä, ut på altanen med Vin o sällskap med moster o mamma. Mys !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0