Torsdag

Nu dras vi mot helg igen. Underbart !

Veckan som gått har bara susat förbi. Hade en riktigt trevlig tisdagkväll nere på torpet. Åt lite lättare middag, fikade, åt massa snacks, kollade på massa gamla kort, pratade o skrattade i vanlig ordning. Tack för det tjejer !
Igår fick jag äntligen träffa Kristina o vi var på arbetsförmedlingen. Annars händer det inte så mycket.

Jag har bestämt mig för att läsa upp några ämnen nu i höst, så det kommer bli kanon ! Är grymt sugen på att börja plugga, men inte riktigt bestämt vad än. Så jag börjar med att läsa upp ämnen :)

Nä nu ska jag ta tag i packningen. Åker till stan om nån timme o spenderar helgen där tillsammans med Erica x2 o Kajsa. Kommer bli grymt ! Hoppas även på en sväng till Sundsvall :)

So long .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0