Stockholm

Jag hade en helt underbar helg i Sthlm. Det shoppades, fikades en massa, åt mycket god mat, gick på grönalund och sommarkrysset, drack mycket vin o framför allt så pratades det o skrattades mest hela tiden :) Jag är så nöjd. Tack kära ni för en välbehövlig helg i vår huvudstad :)
Snart är jag tillbaka igen !
Ångesten över att behöva åka hem i söndags var enorm. Att man måste bita sig i läppen för att hålla tårarna tillbaka. Det ska inte behöva vara så . . Det är väl ett tydligt tecken på att jag är klar med Hede ? Har sagt det förut, men så less som jag är nu har jag nog aldrig varit . . Suck ! Nu vill ja ha vinter, säsong o allt vad det innebär :) Då är jag nöjd !


Ikväll väntas den efterlängtade Turk-kvällen. Det blir super ! :)


Nä nu väntas nästa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0