Halva Augusti

Nu är vi inne i halva Augusti. Omg ! Jag har två arbetsdagar kvar. De värsta av alla. Lördag o söndag, att jobba helg är fruktansvärt. Är så man är grinfärdig när man kommer hem om kvällarna. Men jag ska stå ut, sen har jag ju semester :)
Country är det även ihelgen. Skippar den ikväll, men imorn bär det iväg :) Dock som chaufför. Men kan bli lika roligt för det !

Var även på kräftskiva förra helgen. Åh herregud vilket kalas ! Skrattade som aldrig förr. Vilka stjärnor ! Kräftkalas var det, men som sedan övergick till poolparty ?! Fråga mig inte varför, men grymt roligt var det. Å peppar, peppar har ingen av oss blivit sjuk än, trots badet. Trodde ett tag där att jag skulle frysa ihjäl. Tack för en underbart rolig kväll o vilket väder vi hade :) Awesome !


Har en längta tillbaka till Turkiet-Alanya dag idag. Jag vill dit NU !


Kommentarer
Postat av: Caroline

Du kan få följa med i min resväska gumman ;)

2010-08-16 @ 15:11:32
URL: http://carolinegrinde.blogg.se/
Postat av: Kelsey3864

Interesting.

2011-05-30 @ 07:54:32
URL: http://kelsey3864.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0