Funderar

Funderar, funderar, funderar. . På livet o dess framtid o detta gör mig näst intill galen. Visst jag ska tillbaka på Skalet i vinter, vilket känns bra. Men efter det då ? Känns som jag redan nu måste börja planera. Är såååå mycket jag vill göra. Men vet inte vart jag ska börja ? En sak som är säker är att efter vintersäsongen är jag absolut INTE kvar i Hede. Det har jag gjort klart, redo för nya äventyr ! Plugga ? Ja det vill jag. Men är jag redo för det nu ? Hmm.. Flytta o jobba utomlands ? Ja det vill jag också. Flytta inom Sverige o jobba? Ja tack, det går också för sig. Nä, dags att ta tag i saker o ting om det ska hända något.


Imorn styr jag iaf kosan mot Sthlm. Underbart ! :) Har längtat så !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0