Tjihoo

Veckan är snart gjord o det har varot den bästa på länge. Allt har känts så himla bra o livet bara leker ! :)

Igår vaknade jag av ett mycket positivt samtal. Jag har nämligen fått jobb. Phu, vilken lättnad ! Hela vintern/våren har jag en stadig inkomst varje månad. Så underbart! Dagen kunde inte ha börjat bättre. Tjihoo :)
Efter lite frukost for jag vidare till Kajsa, full planering om jumpan. Vilket slutade bra! For till vemdalen för att hämta ut biljetterna på Husky, sedan till Carro för lite fika o jag köpte mig en välbehövlig o snygg mössa ! Sedan hem på ica för att köpa med oss lite gott till kvällen, då det vankades film o mys tillsammans med Kajsa, Emma, Kicki hemma hos Ersca. Tack för en underbart mysig kväll tjejer. På lördag blir det andra bullar ;)

Imorn åker jag o den bästa in till stan för att gå på bio. Flickan som lekte med elden. Stannar i stan över natten för lite shopping på lördag innan vi far hem. Å då vankas det kalas. Börjar med middag med brudarna hemma hos Erica. Åh som jag längtar ! :)


Nä, nu blir det en sväng upp på ica tror jag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0