Solen skiner

Solen skiner o vädret är underbart! Man blir så glad :)

Det har stått lite på schemat idag o ännu är det inte klart . . Men:
Jobbintervju - Check !
Ringt o fixat anställnings-papper på kommunen - Check !
Dricka inför helgen - Check !
Handlat åt farmor - Check !
Åka o hämta Olas bil  - Not yet
Promenad - Not yet

Så jag undrar om jag ska ta mig en promenad nu ? Sedan hem för att äta o iväg igen !
Ikväll är det äntligen idol igen.

För övrigt vill jag ha fredag nu. Blir en kanonkväll/natt med god mat, gott dricka o framförallt singstar. Som jag längtar !

Kommentarer
Postat av: Sara

Men jises vilken press jag känner nu. Är ju jag som lovat singstar och så kan jag inte hitta mickrofonerna! HJÄÄÄÄÄÄLP!

Ses i morn! Kram

2009-09-17 @ 14:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0