Slut på helg

Ja helgen är förbi o den har mestadels bestått av jobb. . Fredagkväll, hela dagen o kvällen idag, samt imorgon. Men det är bra. Jag behöver alla pengar som går nu !
Efter jag slutat jobbet i fredags bestämde vi oss tjejer för att dra iväg på husky för att bowla. Hade en himla trevlig kväll med er, så det gör vi snart om :) Den 26:e närmar sig med stormsteg o jag längtar sjukt mycket!!
Lördag blev det sovmorgon. Min homie kom senare hit o vi drog på skalet en sväng. Kvällen var jag inte hemma någonting. Först hit o sen dit ! :)
Å idag har man jobbat o tjänat cash! Fyller även år idag o där inkasserade man också lite pengar, eller rättare sagt mestadels pengar :)

Min homie åker till stockholm imorn o kikar in lyan. Hoppas hon knäpper massa kort så man får se hur "sitt" boende kommer att se ut :) Hur som helst blir det nog skit bra !

Nä, nu ska jag ta o hoppa i säng! Börjar kl 7 imorn igen. Phu!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0