??

Vad gör du nu? Har du något jobb? Vill du inte plugga ? Vad ska du göra i höst/vinter? Undra hur många gånger i veckan jag får höra det ? ! Å jag har inget svar på det. Vad vill jag göra egentligen? Vad vill jag bli? Det är inte lätt idag när det knappt finns något jobb heller o i det här läget ångrar jag mig att jag inte sökte till skola nu i höst. Är faktiskt lite sugen på att plugga. Fast det kan nog vara bra att ha ett uppehåll med ! Det enda jag vet nu är att om lite drygt en månad tar jag mitt pick och pack o åker till stockhom på obestämd tid, vilken känns himla bra! Inget planerat, inget bestämt om hur länge jag stannar. Det kan vara 2 veckor, 2 månader eller rättare sagt år. Får ta allt som det kommer o jag är glad att jag fått den här chansen ! Hede är ingen framtid för mig, eller rättare sagt Hede är ingen framtid för ungdomar. Inte i mina ögon iaf . . Så det känns bra :) Hede finns alltid kvar o är bara att återvända till om man inte trivs ! :)


Nä, nu ska jag hjälpa morsan med mat. Kött o potatisgratäng. Som jag ska äta!

Pump sen eller inte? Det är kvällen fråga . .





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0