Stockholm

Dag 5 i Stockholm och jag trivs som fisken i vattnet . Är så fruktansvärt skönt att inte vara hemma. Sitta där, uggla o klättra på väggarna. Jag menar Stockholm har liiiite mer att erbjuda än Hede. Så jag är mycket glad att jag följde med hit, nu blir jag bara ännu mer sugen på att flytta. Men som sagt jag ska göra en rolig vinter först på skalet o allt vad det har med sig, sedan blir det flytt :)

Vad veckan har att erbjuda vet jag inte riktigt.. Har som sagt gått på stan varje dag nu sen vi kom o det tillåter inte plånboken riktigt. Men som sagt, man behöver inte shoppa varje gång, fast det är svårt ;) Ska iaf ta mig ett besök till Anna på hennes salong, så hon får göra något åt mitt hår ! Fredag kanske vi ska åka ut till Nacka, för att kika på idol. Live :) Får se, men det vore kul .

Livet leker o allt känns så jäkla bra !


Nästa : Dusch, sedan Ica för att posta brev .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0