Söndag

Helgen är över o vi har nu varit i Sthlm i över en vecka. Sjukt vad tiden går snabbt !

Ja, som sagt helgen är slut o den blev inte riktigt som planerat. Utgången i fredags blev som den blev ;) Haha. Men hade ändå en sjukt rolig kväll med en massa skratt !
Igår tog vi oss en lååång sovmorgon o efter frukost/lunch styrde jag kosan mot Lidingö för att hälsa på Vanja, Pär o lille Alfred. Blev bjuden på middag o god dryck. Å såklart surrades det en hel del. Så jag hade en riktigt mysig dag/kväll tillsammans med dom ! Tack för det.

Idag händer det inte allt för mkt. Vädret är bara grått o trist med lite regn på det. Så det blir en tvätt-dag, samt lite pyssel här hemma skulle jag tro ! Min homie är sugen att gå på bio, så vi kanske ska göra ett försök ikväll, vem vet :)


Vad gör man när hjärnan säger en helt annan sak än hjärtat ? !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0