Omöjlighet

Onsdag kväll/natt, här sitter jag. Är nästan en omöjlighet för att mig somna om kvällarna. Kan bero på att jag sover bort hela dagarna.. Men det är väl något jag ska njuta av. Snart börjar verkligheten!
Ikväll har jag varit försöks-kanin. Har fått mig ansiktsbehandlig + massage. Oh my goosh vad härligt det var! Det är något som måste hinnas med en gång till innan jag åker norrut.

Har lite planerat av de dagarna som är kvar.
Imorn blir det IKEA
Fredag - God middag, idolmys o sedan utgång
Lördag - Shopping på liljeholmen, vad kvällen har att erbjuda vet vi inte. Kanske ut för att ta en cider.
Söndag - Kvalitetstid med min sambo, sedan ska vi nog gå på bio. Igen ! Man måste passa på. Är inte direkt så man njuter av att gå på bio i vemdalen direkt. Men det duger väl i krig :)

Nu ska jag fortsätta kika på reprisen av "den stora resan".  Jag beundrar de människorna. Gillas !


Jag ska aldrig sluta förvånas över min far längre . . Suck !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0