Nya möjligheter

Måndag- vilket innebär ny vecka, nya möjligheter !

Gårdagen blev riktigt bra faktiskt. En mysdag här hemma. Dock hade vi tvätt-tid, vilket slutade i kaos tillslut. Den tekniska världen som man lever i här, har inte riktigt kommit till norrland än. Så vissa lyckades låsa in sin egen tvätt ;) Haha ! Sedan skulle vi på ica o vägen hem därifrån slutade nästan också i kaos. Vad gör man när det går hål i hela påsen o maten åker ur ? Vi kunde inte annat än att gap-skratta där mitt på torget ! Kvällen slutade iaf bra. Vi åkte in till sergel o gick på bio. Bröllopsfotografen! Bra val.

Idag har jag varit inne i stan för att fördriva lite tid. Blev en sen middag idag, men den smakade utmärkt !
Å nu ska vi iväg på andra äventyr. .

Har dessutom bokat resa hem idag. JAG VILL INTE ! Men det är ett måste. Jag måste hem för att gå på utbildningar o sedan jobba . Men det ska nog gå bra !

Åter till annat .

/ Veronica med C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0