Njuter

Jag njuter till fulla muggar av att vara här. Njuter verkligen av allt här o det är väl de jag ska göra nu. För snart börjar allvaret o då lär det inte bli en endaste lugn stund. Men det blir en prövning det med o jag tror det blir mer än bra !
Idag sitter jag här o gruvar mig inför den dagen jag måste åka hem. Säga hejdå till min andra hälft, vi som umgåtts varje dag, varje vecka o nästan varje helg i tre år. Tre år!? Nu ska vi helt plöstligt gå skilda vägar o kommer inte alls att träffas ofta. Jag gruvar mig som bara den ! Den dagen kommer många tårar att fällas, det är jag säker på ! Men nu ska jag njuta av den tiden vi har kvar här tillsammans :) LIKE !

Helgen närmar sig med stormsteg o jag längtar !



Saknar mina troll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0