Kalas

Helgen är över o den har bestått av mys i stugan samt kalas. Bocken igår var klockrent! Mer behövs inte sägas, förutom att det känns idag :)
Så det har varit en super helg igen !

Upp o ner, ner o upp. Så känns det nu ! Lägger allt åt sidan, lever livet o försöker förtränga allt. Men det går inte hur länge som helst, verkligheten kommer ikapp en tillslut. Å nu känner jag nästan inte igen mig själv . . Vad har hänt? Eller vad händer?


Har precis packat väskan för att vara borta i ett par dagar. Det blir skönt ! Kommer åter på tisdag eller onsdag.
Nu åker vi !




Spola tillbaka tiden till studenten, tack !



Kommentarer
Postat av: Veronica

Tack för ännu en rolig helg mitt hjärta! Bara de är du och jag, sålöser sig allt. Det är jag övertygad om :) Skön bild btw :) Puss!

2009-10-04 @ 22:05:25
URL: http://veronica.dace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0