Måndag igen

Då var det måndag igen, helgen är överstökad och den blev kanon tillslut! Hade inga planer alls, förutom att den skulle bli lugn. Men pyttsan, så blev det med den saken.

Fredags åkte jag upp till familjen Persson, blev sittandes där hela kvällen. Surrade o hade en mysig kväll! Upp dit igen på lördag på dagen. Blev sedan bjuden på middag, då det vankades kräftor tillsammans med Hans, Anna, Carina, Johan o barnen plus en massa dryck till det. Dvs alldeles för mkt. Fotbollen såg vi, som inte alls slutade bra. Lagerbäck avgår. Grattis ! Runt halv ett gav jag upp, då var det hemgång för min del !
Söndag - Soffläge, men även en promenad med Ekan hann jag med.

Å idag är det som sagt måndag o tillbaka till vardagen igen. Som är lika lång-tråkiga som vanligt! Men imorn o på onsdag blir det jobb. Underbart! :)

Mat nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0