Skit liv

Ja det är precis vad det känns nu. Fy fan! Vill bara dra något gammalt grått över mig o dra av det om några månader. Fan varför ska jag sitta här o gräva ner mig när jag är student? Nu ska jag leva livet! Men det är inte lätt alla gånger, speciellt inte nu. .

Helgen då? Har haft Virre som min homie från i torsdags :) Hon åkte igår, efter vi vart till stan! Kvällen ägnades framför tv:n o Eurovision. Helt klart rätt låt som vann! Så viktigt. Nästa år ska jag befinna mig i Oslo o uppleva det :) Det är något jag SKA göra !
Idag har Carro vart på besök o vi har surrat om allt mellan himmel o jord. Är som sagt någon epidemi som går just nu tror jag. Känns som alla är nere i sina svackor nu, med både det ena o det andra.

Längtar som bara den tills på fredag, då äntligen Turkiet-resan är här. Fast det kommer även att bli en väldigt jobbig dag !

Nä, nu ska jag ta mig en promenad ner till mamsen!

Flytta? Stanna kvar? Flytta? Stanna kvar?

I´ve been down
Down so long
But those days are gone now
I´ve got the will
I´ve earned the right
To show you it´s my time tonight

It´s my time, it´s my time
My moment I´m not gonna let go of it
My time it´s my time
And I´ll stand proud
There´s nothing I´m afraid of
I´ll show you what I´m made of
Show you that it´s my time now

Med gråten i halsen o stå-päls på  hela kroppen sitter jag här o lyssnar på denna vackra kvinna. Grymt bra låt ! Som även var med på Eurovision igår !

Kommentarer
Postat av: Rosita

Klart du ska dra iväg en sväng. Hede står alltid kvar. Bättre att ångra de saker du gjort än dom du inte gjorde. Inte lätt att vara ung, jag vet.

Svackorna beror nog på det dåliga vädret tror jag. Kramizar

2009-05-18 @ 17:25:51
URL: http://www.hedeinfo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0