onsdag

Nu har halva veckan gått o det har hänt rätt så mkt..
Måndags övade vi på student-sången, så den sitter som en smäck nu :) Kvällen åkte som sagt jag in till Virre o sov där.
Igår var en hektisk dag med mycket som stod på schemat. Möss- påtagning på morgonen, sedan vett o etikett som man inte vet om man ska skratta eller gråta. Inte mkt lärt när vissa av eleverna som höll i det var fulla. Pinsamt! Aja. Fotografering efter det o sedan dans. En mycket rolig dag faktiskt! Kvällen blev det student-kalas. Å jag hade verkligen hur roligt som helst! Tack alla som var med :)
Idag har man haft skallebank o varit väldigt trött.

Imorn har jag min slut-redovisning i turism. Prov i samhälle på fredag, sen är jag klar med allt i skolan! Fy fan vad skönt.

Nu ska jag krypa till sängs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0