Fredag

Då var valborg över för iår. Blev en väldigt lugn men himla trevlig valborg ändå. Kikade på brasan nere på campingen. Lyckades även få med mig Ekan o Carina på jobb i sommar. Yes! När brasan var klar, följde jag med Helena hem. Blev några glas vin o massa prat. Var inte hemma förrns strax innan två tror jag. Strax innan tre kom hjärtat hem :) Tack för en trevlig kväll allihop!

Idag har man suttit ute i solen hela dagen. Underbart! Pålsson har varit här nästan hela dagen o joinat oss. Även här nu. Jag drog till pappa efter ett tag för att grilla. Mums! Var även o kikade på spruten. Shit vad hög den var! Ekan, till veckan ska vi dit ! Fick även på-hälsning av Virre o David :) Trevligt!

Nu sitter jag här o laddar inför morgondagen. Jenny, det kommer att bli kung ! Så nu ska jag krypa ner, de andra far på husky nu.

Så godnatt. Hoppas på att ser er i bästa form på fjället imorn!

Kommentarer
Postat av: Sara

Var min form godkänd?? ;-) kram

2009-05-04 @ 11:52:07
Postat av: Veronica

Sara: Den var mer än godkänd ! :)

2009-05-04 @ 18:45:15
URL: http://grymsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0