Bättre

Idag känns allt lite lättare, jag är på mycket bättre humör o det känns rätt så bra! Nu har vi absolut ingenting kvar i skolan.. Är bara dö-tid. Men eftersom jag har den bästa klassen i världen, är vi ändå på skolan o umgås :)

Lite av det som kommer framöver nu :

Onsdag, 20 Maj - Bad Taste
Fredag, 22 Maj - Turkiet
Fredag, 29 Maj - Hemkomst (mindre roligt)
Lördag, 30 Maj - Brorsan konfirmeras, öppningen på ön?
Tisdag, 2 Juni - Studentbal
Onsdag, 3 Juni - Studentfotboll
Torsdag, 4 Juni - Hjärtat kommer till mig, fixa kortege
Fredag, 5 Juni - STUDENTEN
Lördag, 6 Juni - Studenfest hemma

Nu är det bara det roliga kvar o som jag ska njuta av denna tid nu ! :)

Har börjat packa lite ikväll, eftersom jag inte kommer hem förrns nångång på torsdag. Sen åker vi ju på fredag. Har även varit till farmor o mormor för att fixa kläder till Bad taste på onsdag. Utgång på mysen sedan. Det blir kung!

Nu ska jag plocka lite här hemma. .

/ Veronica - Det går bra nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0