Ångest !!

Nu börjar jag få ångest. Har räknat hur många skoldagar jag har kvar. Endast 7 dagar. Hallå, vart tusan har tiden tagit vägen ?!  Det är verkligen nära nu. På måndag ska vi öva student-sången, tisdag är det möss-påtagning, vett o etikett plus att vi ska knäppa avslutningskort. Onsdag - Stan, Torsdag o fredag vanlig skola med massa avslutnings-redovisningar inom Turism. Veckan efter det lär det bara vara snack inom Turkiet-resan. Åker ju nämligen den fredagen. Sen kommer vi hem o då är det studentveckan. Fy fan vad fort det går. Håller verkligen med om att trean hinner man inte med. Har gått sjukt fort ! Så nu sitter man här med lite smått ångest faktiskt. Vad ska jag göra med mitt liv egentligen ? Just nu finns det inga planer. .

Mycket snack om vad man ska göra efter studenten o innan Turkiet o studenten nu. Men det är smällar ni får ta :)

Sitter här med halsonda nu o längtar lite smått efter min prins som snart är på intåg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0