After-ski 1000

Helgen är över o jag är mer än nöjd. Har ju berättat om vad som hände i torsdags samt fredags. Men själva dagen som man längtat i ett år till tänkte jag sammanfatta lite kort nu:

Vaknade upp lördag-morgon, trodde inte sina ögon. Blå himmel o sol. Kunde inte börja dagen bättre :) Klockan tio kom skjutsenb o vi begav oss nu mot Ramundberget. Hade en rolig bilresa o vissa var mer eller mindre full när vi kom fram. Ja, orkar inte berätta allt om dagen. Vädret kanon, folket underbart, drickat ett stort plus o sen musiken. Åååhh!
Ner på brännet efter fjället. Åh herregud vad mkt skratt! For hemåt mot Hede strax innan åtta. Hem, tog av oss alla blöta kläder, tog en raggar-runda på byn, innan vi fick våran efterlängtade kebab ! Sedan hem till mig o Ola för att avsluta kvällen där tillsammans med allt folk, mer drickande o kubbspel. Kan ju säga att Jag o Jenny vann ju överlägset alla gånger ;) Jag avbröt kvällen strax efter tolv, då kom min baksmälla. Å den var inte lindrig! Fy fan.

Men tack alla som var med o förgyllde årets After-ski 1000. Nu får man vänta ett helt år till.. Suck!

Nu väntas en ny tråkig vecka. Vill bara ha Turkiet o Studenten nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0