Söndag

Nu är det söndag igen. Herregud vad fort det  går! Idag är det prick två månader tills vi sticker till Turkiet :) Tjihoo.

Mässan gick ju av stapeln i torsdags. En väldigt lååång o jobbig dag. Är inget jag vill göra om. Men det känns oerhört skönt att den är klar.

Helgen då?
Fredags kom hjärtat hem, blev bara lugnt framför soffan.
Lördag - Skulle bli lugn, men så blev det inte den här helgen heller. Kikade först på hockey o åt mat hemma, sedan gick vi till fots ända ner till Färne, Jenny o Näs. Där blev det mer alkohol-haltiga drycker, musik o massa tok. (Som vanligt). Kvällen gick o vi bestämde oss för att åka upp på skärsjövålen för att lyssna på Kenny som spelade :) Första intrycket när vi kom in var väl inte det roligaste. Jenny you know ;) Men hade en mkt trevlig kväll där uppe! Tack alla som var med :)
Idag har det varit mestadels soff-läge hela dagen. Tog oss en promenad upp till åsen iaf.

Nu ska jag strax krypa ner. Är så himla sliten o dessutom saknar jag min prins, fast det bara är 3 timmar sen han åkte. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0