Måndag

Ny vecka o jag är inne på mitt sista sportlov. Hör, mitt sista sportlov! Shit.

Iaf så blev fredagen inte alls som planerad. Vilket jag är mkt glad för. För herregud vad kul jag hade. Kajsa o jag styrde kosan mot vemdalen till fröken Ersca. Där bjöds det på singstar o massa tull. Vi skulle nämligen upp på Kevin senare. Trodde vi ja, lång-näsa på oss. Vad som hände behöver vi inte ens nämna ;) Aja, dålig planering girls! Men väl på skalet hade vi hur roligt som helst. Dansade så fötterna var som glöd. Runt ett var jag nöjd o belåten, så hjärtat kom o hämtade mig. Men tack tjejer för en grym kväll, det gör vi om ! Underbart .

Å Erica nästa gång vi ska sjunga o det inte funkar, kanske vi ska se till att spelet är igång först ;) Haha.

Resten av helgen blev bara lugn. Till helgen verkar det bli middag tillsammans med Carro o Per, samt lite vin o sällskaps-spel :)

Nä nu blir det en promenad med min kära L !










Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah vilken kväll! Men roligt hade vi =) Ska absolut göras om!

2009-03-02 @ 19:30:40
URL: http://ericathunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0