Helgen

Helgen är över o den har varit fullspäckad. Haft en riktig kanon-helg faktiskt i bästa sällskap.

Fredag - Middag först hos pappa, tillsammans med Örjan o Maria. Senare på kvällen skriver Carro o frågar om vi ville komma dit. Så när hjärtat kom hem, knatade vi upp till Carro o Per. Där bjöds det också på middag, fast en väldigt sen middag. Fläskfilé m potatis. Super gott ! Kvällen tillbringades där, spelade spel, drack vin o surrade. En mysig o trevlig kväll.
Lördag - Hade inga planer alls. Skulle bara ta det lugnt. Men så blev det med den saken. Började med hockey hemma hos Jenny o Färne. For dit till fyra. Ett helt gäng satt samlat, volymen var hög o det skålades för fullt. Fortsatte kvällen där med musik o massa prat o fler kom. Sedan drog vi vidare till campingen. Där vi tillbringade resten av kvällen. Hade en riktigt rolig kväll, tills på slutet. Men sånt händer! Vägen hem drog jag på världens vurpa. Hann inte med att ta emot mig, så huvudet först i backen. Usch, vad ont det gjorde !
 
Idag har det inte hänt allt för mkt. Vart uppe i åsen o matat Sigge, åt även frukost/lunch där. Låg på soffan, tills vi åkte till Lunnäset för att hämta grejer hos Näs. Avverkade en pizza när vi kom hem o nu sitter jag ensam igen !

Så nu ska jag nog ta mig en promenad upp till mormor o hälsa på lite.

Imorn väntas skola igen. Inget jag ser framemot. Usch !

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej vilken jätte fin blogg du har :)



Ska vi lägga till varandra på bloglovin?



Eller jag lägger till digf i alla fall



Kram

2009-03-09 @ 18:26:38
URL: http://ellenbratt.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack själv gumman jag hade en toppen kväll<3 synd där med vurpan, usch... puss

2009-03-10 @ 09:22:02
URL: http://jennylunnehed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0