Funderar

Sitter här o funderar.. Som vanligt! På livet, vad händer efter studenten? Det börjar tusan bli lite vemodigt nu att det snart är över, för jag har verkligen inte en aning om vad jag vill göra.. Nu har man en trygghet varje dag. Men snart är den slut, då börjar allvaret.
Vad ska jag göra i sommar? Förmodligen jobba så mkt som det bara går här hemma. Men sen i höst då? Resa, flytta, bo kvar? Blir jag kvar i höst, kommer jag antagligen göra en säsong på skalet, men efter det? Vill jag verkligen vara kvar i Hede? Tror tusan inte det. . Åh jag blir galen! Tänk om allt vore smärtfritt här i livet, vad lätt allt skulle vara.

Nä nu ska jag göra mig en macka, sen väntas sängen. Sover inget om nätterna längre.. Det är också något som gör mig tokig!

/ Veronica - Funderar . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0