Första dagen

Första dagen avklarad, bara 4 kvar. Eller ja, 1 dag kvar i skolan. Onsdag-eftermiddag drar vi ju nämligen upp till stan för att medverka i mässan på torsdag. Kommer nog bli en väldigt lååång dag, men jag hoppas den blir rolig! Fredag - Ledig. Rätt soft första vecka efter lov/praktik.

Men dagen idag har varit den längsta på länge. Trodde aldrig jag skulle få åka hem. Dagen höjdpunkt var faktiskt, tro det eller ej men idrottlektionen. Jag hade riktigt rolig för en gångs -skull. Vi hade matt-rugby och hoppade hopprep. Det gick vilt till, men tjo så mycket skratt det blev. Ser verkligen fram emot Turkiet-resan nu, vad mycket tok det kommer att bli.
HP06, yes !


Åter till familjen annorlunda!

Btw. Melodifestivalen. Vad är det för ngt nu fötiden? Visst den är annorlunda o kan gå långt, men inget som faller mig i smaken.

Kommentarer
Postat av: Rosita

Du kan väl ta några bilder och skriva lite om mässan och eran produkt som jag kan sätta in på Hedeinfo.se

2009-03-17 @ 17:44:30
URL: http://www.hedeinfo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0