...

Tårar rinner, hoppet försvinner. Så känns det just nu !


Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-03-10 @ 12:05:58
Postat av: Anonym

Lilla gumman!!!

Vad händer? Hoppet försvinner aldrig. Även fast du haft det tungt har du ju massor att se fram emot, student, våren, nya äventyr.

Hade själv en tung tonårstid då jag miste en av mina föräldrar, livet har haft många törner men det gör oss till den vi är och blir. Även om vi gemnom livet kommer stöta på motgångar och mista många vänner ska vi ändå vara glada för varje dag vi får, den har nåt nytt att erbjuda och vi lär oss nåt hela tiden. Unga flicka, du finns i mina tankar, du ska se att allt ordnar sej.

Stor kram

2009-03-10 @ 12:12:54
Postat av: Anonym

Lilla gumman!!!

Vad händer? Hoppet försvinner aldrig. Även fast du haft det tungt har du ju massor att se fram emot, student, våren, nya äventyr.

Hade själv en tung tonårstid då jag miste en av mina föräldrar, livet har haft många törner men det gör oss till den vi är och blir. Även om vi gemnom livet kommer stöta på motgångar och mista många vänner ska vi ändå vara glada för varje dag vi får, den har nåt nytt att erbjuda och vi lär oss nåt hela tiden. Unga flicka, du finns i mina tankar, du ska se att allt ordnar sej.

Stor kram

2009-03-10 @ 12:13:31
Postat av: Anonym

Om det är kommentaren ovan du menar var det jag som skrev den. En utflyttad Hedetös i sina bästa år. Kanske din mormor kan komma på nån. Vill fortsätta vara anonym om det är ok. Stöter jag nån gång på dej ska jag ge mej tillkänna, lovar. Håll hoppet uppe.

Kram

2009-03-11 @ 19:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0