Student 2009

Ja vart ska jag börja? Har hänt så sjukt mkt i mitt liv den senaste tiden.
Kan ju börja med balen som ägde rum tisdagen förra veckan. Vilken kväll säger jag bara! Alla var såå uppklädda o fina, god mat, gott sällskap o god musik. Den kvällen är ett minne för livet!

Onsdagen var det student-fotboll. Jag deltog inte pga att jag tyckte det var viktigare att fixa mitt slutbetyg. Dock så vann vi det hela, vilket var himla viktigt :) På kvällen blev det kalas !

Torsdag - Fixade det sista, kikade på kort sen turkiet. Kvällen åkte jag hem till Hede för att hämta grejer tills på fredag.

Fredag då - Den absolut bästa dagen i mitt liv, från morgonen till kvällen. Tänker inte berätta mer än så. Den var så sjukt rolig. Å att åka kortege är nog bland det roligaste jag har gjort :) Tack Virre för god student-middag o tack klassen för en helt kanon dag o kväll. Dock blev den inte lika rolig när jag kom hem på natten. Förlåt hjärtat ;) Ni som vet, vet vad som hände ;)

Lördag - Dags för min student-fest. Vilket oxå var en bland de roligaste dagarna. Kl fyra samlades allt folk hemma hos oss. Det bjöds på god dricka, god mat o ett väääldigt gott sällskap. Tusen tack kära ni för en underbar student-fest o för alla paket. Jag är mer än nöjd !

Gårdagen spenderades i sängen o soffan hela dagen. Känns att man festat konstant i två veckor nu.. Fattar inte hur jag orkat?
Idag har jag umgåts med Carro hela dagen. Tack för det :)


Imorn eller på onsdag blir det en tripp tillsammans med Ekan till funäs :)

Till sist. Tack HP06 för tre underbara år tillsammans. Stunder o minnen jag aldrig glömmer ! Ni är bara bäst <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0