Ett år

Idag är det årsdag. Jag fattar ingenting. . Ett år sen det fruktansvärda hände, ett år sen jag såg min vän där. Starka minnen kommer tillbaka ! Vart har tiden tagit vägen? Vad gjorde jag förra sommaren? Hur har jag orkat egentligen?
En mycket tung och jobbig dag. Tankar hit och dit. Jag väntar bara på att få vakna ur min dröm ! När hade du tänkt komma tillbaka till mig igen Lisa? Du har varit borta allt för länge nu. . Min bästa vän har varit borta i ett helt år. Hon som jag berättade allt för, vi som delade allt, min andra hälft, hon kommer aldrig mer tillbaka. Ett helt år utan dig hjärtat. Jag fattar inte. . Men i mitt hjärta finns hon alltid och kommer alltid att göra det!

Tänker extra mycket på Cia, Jan-Ove och Love idag. Jag beundrar er !

Älskar och saknar dig så oerhört mycket min ängel ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0