Torsdag

Nu är veckan gjord och jag har jobbat mina första dagar. Det har gått oväntat bra, dock ett minus att jag måste kliva upp så tidigt vissa dagar. . Men det ska nog gå. Nu är jag ju ledig ett tag, innan det kör igång igen. Då blir det både veckor och helger. Pengar rullar in :)

Helgen o midsommar då? Imorn blir det nog grillning hos Per o Carro som det ser ut som. Vart vi hamnar på kvällen är inte bestämt än. Men en sak är säker, jag o carro ska iaf ut. Vissa har ju tagit på sig jour ihelgen. . Fast det kan vara bra, då har jag privat-chaufför iaf! Men på lördag blir det  parken o jag hoppas det blir lika roligt som alla andra år där. Hoppas även på att min homie kommer då!

Annars händer det inte allt för mkt.. Jo underbara Hubbsan kom med en efterlängtad kyckling-bagge idag. Gud tackar för det :) Även Marcus, Ulrica o mina små sötingar har varit uppe på en snabb-visit.

Blir det Peace and Love ändå på torsdag?! Jag hoppas verkligen det.

GLAD MIDSOMMAR PÅ ER !




Kommentarer
Postat av: HUBBSAN

underbara du!!!

ses snart igen

kram

2009-06-18 @ 19:16:00
URL: http://hubbsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0