Slut på helg

Helgen är över och jag säger bara NEEEJ !

Fredagen tillbringades i sundsvall tillsammans med min homie. Vi hade en himla trevlig dag tillsammans och tillslut hittade vi hem trots allt ;) Men efter den bilfärden har jag konstaterat en sak: När jag skaffar mig en egen bil, ska den ha AC, klart slut!
Kvällen kom o hjärtat kom hem igen, trodde inte mina ögon. Men så sant o så glad jag blev för det!

Lördag, vilken hetta! Kvällen vankades det kalas. Dock inte för min del som var sjuk o hade feber o gick på alvedon. Så det blev endast ett glas vin för min del. Så kvällen tillbringades med hjärtat, Grinde, Elinore, Lars, Bronk, Rötta, Jocke, Rickard. Senare inpå kvällen kom Anna, Lenny o några till. Det spelades rock band, det sjöngs för fulla muggar o många skratt. Runt tre fick jag äntligen lägga mig. För efter många om och men åkte Grinde o Elinore hem =P

Idag har vi tillbringat vår dag nere på campingen med hjärtat, Lars o Färne. Äntligen bad en hel dag!

Imorn hoppas jag på bad igen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, de gick jättebra ändå för E =) Å nästa gång tycker jag de får bli ett tjejband =)

2009-07-06 @ 17:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0