Midsommar

Nu var detta års midsommar-firande över o jisses så skoj jag har haft!
Började redan i torsdags, då hjärtat kom hem o överrasakde mig. Helt oväntat. Bättre kunde inte helgen ha börjat :)
Fredag - Hade inga planer alls utan skulle ta dagen o kvällen som den kom. Det började iaf med att Lars, Rickard o Hannah kom till oss för att spela lite Guitar Hero, eller rättare sagt rock band. Satt hos oss, spelade o drack. Sedan dags för mat hos pappa o maria + mer folk o ännu mer dricka. När jag kom tillbaka hem till oss var det bara Ola o Lars kvar. Dom spelade o blev rätt uttråkat tillslut. Då kom Lars på den briljanta iden att vi skulle köra öl-spel. Där spårade det ur för min del. Upp till Carro o Per, för att sedan dra oss ner mot campingen. Men jag kom aldrig så långt. När gänget gick ner umgicks jag med toaletten. Fy fan! Så blev det med den kvällen.
Lördag morgon, värsta i mitt liv. Hela dagen förstörd o jag trodde aldrig jag skulle komma i form igen. Men efter ganska många alvedon, sängen o mycket vatten kändes det lite bättre. Bestämde oss för att grilla med Carro, Per o Lars. Men innan dess blev det en hel del bilåkning. Sedan kom min Homie, som skulle joina o övernatta hos oss. Äntligen blev det mat o lite dricka. Fortsatte kvällen hemma hos dom. Åh herregud säger jag bara. Massa skratt o jag kom i form tillslut igen. Ner på parken o shit vad mycket folk o såå roligt det var. När det var dags för hemgång hade jag lätt kunnat stanna 2 timmar till. Sjukt roligt! Men men, hemgång blev det o jag fick skjuts.

Mycket hände under kvällen.

- Någon var slapp i mun,
- Nån tyckte vi skulle släppa ut negern från bandspelaren
- Nån fick ett bra erbjudande om sängplats
- Någon hittade inte hem
- Blickar kunde döda

Något mer nämner jag inte. Igår kunde man inte annat än o skratta åt allt !

Tack alla som förgyllde min midsommar-helg. Nu blir det nyktert ett tag !

Imorn blir det till att flytta ur allt. Banan-kartonger är fixad, så imorn blir det tomt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0