Måndag

Turkiet-resan är över och det var absolut det bästa jag varit med om ! Hände så sjukt mycket roligt o vi hade det helt underbart. Jag tänker inte berätta mer än att det är ett minne för livet, som jag alltid kommer att ha kvar ! Tack kära HP06 för den här livs-resan vi gjort, tillsammans är vi oslagbara !

Kom som sagt hem i fredags-natt, samtidigt som hjärtat. Studs i säng o upp på lördagen för konfirmation till brorsan. Hade en trevlig dag. Kvällen skulle bli lugn men efter att vi suttit hos Per o Carro ett tag, blev grabbarna sugna på öl, vilket slutade med att vi for till Sveg. Hade en helt okej kväll. Hjärtat o jag var inte hemma hos mig förrns halv 5 tror jag. Söndagen var inte alls lika rolig. Svettandes o bakis i en lägenhet var inte roligt. Väntade på att Micke skulle fria klart så vi kunde åka hem. Satte oss i en 44 gradig bil o begav oss mot Hede. Härligt! Väl hemma blev det middag igen med Carro o Per. Kvällen lugn!

Skola idag o det har städats o planerats. Helt sjukt att jag tar studenten om 4 dagar. Imorn är det bal o det kommer bli sååå roligt :) Tråkigt för er som missar det!!

Har nästan precis kommit in från en låång-promenad med Ekan. Himla skönt! Imorn blir det lunch tillsammans innan jag bänkar mig hos Carina i flera timmar :)

Kommentarer
Postat av: Skorpan

Hoppas att du hade en superkul bal och att det ordnade sig med sminkningen. Jag jobbade som sagt men en annan gång hjälper jag dig gärna! kram

2009-06-02 @ 21:44:02
Postat av: HUBBSAN

Tack kära vän för ett toppen kalas:)

du ä bäst!!!



KFWJH:)

2009-06-07 @ 22:11:36
URL: http://hubbsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0