Jobb

Extra jobb idag, imorn sätter mitt riktiga schema igång. Är så jag gruvar mig faktiskt! Men det känns skönt att jag fick ihop några timmar extra den här månaden, eller det blev rätt många för så få dagar. Så jag får ju någon lön i Juli nu. Yes! :)

Har alltså jobbat idag 7-11,30 skönt att sluta så tidigt. Då var det raka vägen hem för att packa badväskan för att åka vidare till Ekan där det serverades lunch. Vidare ner på campingen. Men tvi fick vi. När vi äntligen hade tagit oss ner, packat upp handukarna o äntligen skulle få bada. Då öppnar sig himelen o åskan o regnet drar igår. Så blev det med det badet. Alltså hemgång! Typiskt. .

Nu ikväll har jag varit på tupperware party hemma hos Carro. Gjorde mig ett smart fynd, så nu ska det hackas lök utan skidglasögon! Hade en trevlig kväll o det finns såå mycket smart man skulle kunna handla. Men plånboken räcker tyvärr inte till allt.

Nä nu ska jag göra mig en natt-macka o krypa till sängs sen. Upp 6 imorn igen för jobb, så inatt ska det få bli lite mer sömn än resterande nätter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0