Skalet

Gårdagen var bland den roligaste på länge. Efter många hit o dit, prat o planering så bestämde vi oss för att åka på skalet. Samlades hemma hos Fredrik. Folk rullade in o det var himla trevligt. Runt tio styrde vi kosan mot skalet. Erica körde oss tjejer. Tack för det ! Väl där inne var det sjukt mkt folk, äckligt varmt men så fruktansvärt roligt :)
Fick oss massa skratt o allt var verkligen kanon ! Efter två nångång for vi hemöver. Somnade som ett litet barn i bilen. Hemma runt kvart över 3, Virre åt nudlar o jag svullade chips. Sedan somnade vi lika fort igen. Men efter fyra timmars sömn, en hel kväll på dansgolvet o en skoldag idag. Ja då kan ni tänka er att dagen har inte varit den bästa. Men kvällen var iaf den bästa på länge. Tack allihop som var med o gjorde denna kväll helt suverän. Detta gör vi om inom en snar framtid ! :)

Dessutom är utlandsresan bokad. YES !
Turkiet - Alanya 22-29/5 - 09. Som jag längtar!


Känner att allt är på topp nu o jag mår bra ! :)

Kommentarer
Postat av: carro

Ååh samma datum som vi åkte också:D. vad kul:) jag vill också utomlands, fyfasen vad skönt. Puss

2009-01-26 @ 17:55:09
URL: http://carolinegrinde.blogg.se/
Postat av: erica

Härligt att höra att du mår bra Veronica =) Kul att se dig på skalet, även om de bara var en snabbis!

2009-01-27 @ 20:36:01
URL: http://ericathunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0