Onsdag

Första dagen avklarad o den har faktiskt gått himla bra. Halva klassen har inventerat på Dollar, medans vi andra ska trycka tröjor bara trycken kommer. Pengar rullar in som det ska, det går bra nu! Turkiet here we come :)
Kanon förkyld håller jag på att bli också plus världens hosta o halsonda. Inte bra! Men eftersom alla andra är sjuka, så ska såklart jag också bli det.

Helgen närmar sig med stormsteg också. Lillebror ska köra sin första tävling o jag håller alla tummarna. Så i vinter ska jag besöka alla skotertävlingar här i närheten. Fun ! :)

Imorn ska jag stanna hos i Sveg o bo med min underbaring till lappjänta. Blir middag o massa tok som vanligt. Var allt för längesen nu, så det behöver vi ! Måndag hoppas jag det blir Husky, tillsammans med alla andra. Det vore kung !

Åter till annat :)



Ta mig tillbaka !

Kommentarer
Postat av: Caroline

ååh snacka om skönt å åka utomlands nu. :) Hoppas att ni tar er till turkiet i vår nu då:). Fasen vad härligt! Puss<3

2009-01-18 @ 12:03:35
URL: http://carolinegrinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0