Måndag

Ja nu är man inne på sista dagarna av lovet. . Suck ! Å jag börjar bli riktigt less på det här bloggandet. Speciellt när det inte funkar. Vet inte hur många gånger jag har försökt att publicera ett inlägg nu, där jag sammanfattat jul/nyår. Men det kommer inte fram. Aja. För er som inte visste vad jag gjorde på nyår så ska jag berätta att jag firade mitt nyår på skalet. Som man kan sammanfatta såhär: Äckligt mkt folk, bara dumma turister o sjukt dyrt. Alltså inget jag rekommenderar !

Helgen är också över. Då har det inte hänt mkt. Vaknade igår-morse o det var -31 grader. Snacka om kallt! Åkte iaf till Tännäs där vi mötte upp Olas syster, för att säga hejdå o lämna grejer. Dom styrde kosan ner till Karlstad.
Å nu sitter jag uppe själv. Prinsen har lagt sig. Vilket sällskap! Fast det borde jag också göra. Är ju nämligen hockey inatt som grabbarna ska se. Så Jenny kommer o håller mig sällskap, så slipper jag sitta ensam med gangstrarna :)


Nä, åter till tv:n !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0