Lördag

Här sitter man, ännu en helg. Lördagkväll i hede, vad händer? Ja som vanligt ingenting o svin kallt är det ute också. Usch! Var meningen att man skulle på skalet ikväll, men så blev inte fallet. Kommer fler gånger :)
Nästa helg följer jag nog med på skotertävling till Lima. Det ser jag framemot :)

Prinsen har åkt utomlands också. Jag är så avundsjuk o saknar honom redan! Fast är glad för hans skull, det behöver han nu. Men jag vill också iväg till varmare breddgrader. Som det verkar nu får jag vänta i 3 månader, hoppas det går fort!

Sitter o funderar. . Jag har drygt 4 månader kvar i skolan, sen ska jag ut i vuxenlivet. Vad tusan ska jag göra? Det ska bli oerhört skönt att slippa skolan o själva Sveg. Men vilken trygghet det är egentligen! Jag vet varje kväll vad jag ska göra dagen efter, jag får min lilla slant varje månad. Snart står jag där utanför kyrkan o skriker ut min glädje. Men kan tänka mig att paniken o undran om vad man ska göra resaten av sitt liv kommer rätt fort. Jag börjar redan få den känslan! Men nu ska jag bara njuta av det som är kvar, må bra o ha kul sista skol-tiden :)


Jenny, i veckan ska vi ses o bara mysa. Saknar dig min vän ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0