2009

Ja då är vi inne på 2009. Tänkte sammanfatta nyår, vilket firades uppe på skalet. Var först upp på after-skin. Som jag älskar det o att Smalare än Thord spelade gjorde saken ännu bättre. Vilket drag! Hem för att äta god mat o göra sig i ordning inför kvällens festligheter. Vilket jag kan sammanfatta enkelt : Äckligt mkt folk, bara dumma turister o sjukt dyrt. Så att fira nyår på skalet är verkligen inget jag rekommenderar. Men nu har jag iaf prövat på det o är nog inget jag gör om.
Igår var det begravning. Det var himla jobbigt, men väldigt fin. Kul var det iaf att träffa släkten, händer ju inte allt för ofta. . Men idag så :)




Jag saknar mina troll. Men snart ses vi ! :)


Kommentarer
Postat av: Sonja

Kul att träffa dig med!

2009-01-06 @ 23:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0